Alla inlägg den 14 december 2010

Av magnolium - 14 december 2010 18:04

Närhet med någon i själ, hjärta och tanke har jag, den närheten har bara blivit större och större. Hon vet allt om mig, hon är så intelligent, stark, vacker och klok. Hon är min bästa och närmsta vän i världen och jag älskar henne oerhört mycket. Utan dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till ibland. Utan dig skulle jag inte orka ta ett steg till. Utan din visdom, utan dina frågor, utan din humor, utan din tro på mig, utan ditt tålamod, din ärlighet, ditt klingande skratt och ditt förtroende för mig. Jag älskar dig, det ska du veta. Utan din uppmuntran, din vilja att lyssna på mina analyser och mitt gnäll, min ångest och panik. I min brist på förtroende för världen och människor står du fast och lyssnar. Du står där och ser mig storma eller stilla gråta. Du står där, med dina kloka vackra ögon. Tack för det. Tack för att du finns. Tack för att du vill finnas.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards