Alla inlägg under april 2011

Av magnolium - 2 april 2011 03:15

Jag är min egen värsta fiende. Jag är min egen värsta fiende. Jag är min egen värsta fiende. Jag är min egen värsta fiende. Jag är min egen värsta fiende.


Min hjärna vägrar sluta bråka med mig. Min hjärna vägrar låta mig vila. Min hjärna vägrar låta min känslor stilla sig utan spelar upp allt möjligt och skapar alla möjliga och omöjliga bilder och scenarion i mitt huvud fastän jag inte ber om det. Fast jag inte vill. Fast jag är trött. Får mig att gråta. Får mig att bli ännu tröttare.Min hjärna verkar otröttlig och fokuserar med lätthet på saker som inte får mig att må annat än dåligt. Tänk om jag kunde lägga ned sådan energi på nyttiga saker. Saker som för mig framåt, på skolan, jobb, ambitioner och liknande. På vänner, nära och kära.


Jag är min egen värsta fiende. Jag är min egen värsta fiende. Jag är min egen värsta fiende. Jag är min egen värsta fiende. Jag är min egen värsta fiende.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards