Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av magnolium - 11 oktober 2010 22:57

Jag vet inte hur jag ska förklara utan att det ska låta...som falsk ödmjukhet eller förnekande eller..ja..jag vet inte...men jag har oerhört svårt att tro det när någon säger att personen ifråga saknar mig. Det kanske bottnar i dåligt självfötroende, det är väl kanske det mest troliga. Jag har verkligen svårt för att tro på det, jag har svårt att föreställa mig det. Jag kan inte begripa varför de skulle sakna MIG av alla människor? Det finns så många roliga och underbara människor här i världen så...varför i hela friden sakna mig?? Jag är inte ute efter att få förklarat för mig vad det i så fall är som gör att jag är saknad, jag är inte ute efter en egoboost. Det är bara ett mysterium för mig helt enkelt. Jag kan inte begripa det. Jag tycker det är märkligt, jag förstår inte vad jag skulle vara att sakna.

Sakna andra människor, det gör jag ibland, en del ofta men...motsatsen? Att någon skulle sakna mig?? Den tanken finner jag nästan skrattretande. Det låter som ett skämt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards